Get to know me

20.58

Noniin! Sain Annukalta jokin aika sitten tällaisen perinteisen ystäväkirjahaasteen, ja pakko myöntää että nämä ovat aina olleet mun mielestä jotenkin hauskoja. Tämä tulikin nyt aika sopivaan väliin kun Varpujen kautta on jo jonkun verran tullut uusia lukijoita. 

So let's get to know me a little better.




Nimeni on... 
Mere

Jotkut kutsuvat minua...
Harri kutsuu minua kullaksi ja lapset äidiksi. Ne ovat mun mielestä aika hyviä. Joku aina yrittää vääntää milloin mitäkin lempinimeä, mutteivät ne koskaan oikein jää elämään. 

Olen syntynyt...
28. huhtikuuta vuonna 1992. Äiti kertoi katselleensa vapun hulinoita Turun yliopistollisen keskussairaalan ikkunasta.

Pienenä olin ihan varma, että minusta tulee...
Eläinlääkäri. Näin itseni kaikki päivät rapsuttelemassa söpöjä eläimiä. Myöhemmin tajusin että rapsuttelu oli aika musto-osa sitä hommaa ja loput sellaista, mitä en ikimaailmassa halua tehdä tai nähdä, joten päätin ettei se olekaan mun juttu.

Mutta minusta tulikin...
Yläasteella päätin, että työskentelen graafikkona mainostoimistossa. Tällä hetkellä työskentelen graafikkona mainostoimistossa, oppisopimuksella. 

Kolme parasta piirrettä minussa...
Ah, nää on aina niin helppoja kysymyksiä, sellaisia joihin mulla on varmaan joka päivä eri vastaus. 

Kaupunki...
Turku, kyllä koti on aina koti. Toisaalta olen myös jättänyt paloja mun sydämestä Helsinkiin, Tukholmaan ja Kööpenhaminaan, ja juuri niihin mulla on aina loputon ikävä, vaikka muissakin upeissa kaupungeissa on tullut käytyä.

Biisi...
Hei mä inhoan tällaisia, ihan kuin voisi valita jonkun yhden! No tällä hetkellä Martin Garrixin & Dua Lipan Scared to be lonely on se biisi joka saa mut autossa kääntämään volat täysille ja kailottamaan mukana. Nyt mä mietin tulevan viikon aikana varmaan 30 kertaa miksen valinnut tähän jotain muuta...

Juoma...
Kahvi ja vissy. Ja hyvä valkkari silloin tällöin. Salainen paheeni on cokis.

Sarja...
Tällä hetkellä Skam, tietty. Mä harrastan erilaisten sarjojen narkkaamista, siksi katson sarjoja aina Netflixistä, kun seuraavan jakson odottelu on ihan tuskaa.

Kosmetiikkatuote...
Sanotaan että mä vasta etsin niitä suosikkeja!

Sovellus...
Instagram on mun all time favorite, mutta Snapchat taas on helppo tapa viestitellä kuulumisia kavereille. Tärkeitä ovat myös Pikku kakkosen sovellus ja sää, muut vanhemmat ymmärtää varmasti nämä.

Instagrammaaja... 
Seuraan instassa kaikkein mieluiten omia kavereita ja heidän tekemisiään, mutta jos haluatte vinkkejä inspiroivista tileistä niin kurkatkaa vaikkapa childrenofthetribe, eljackson ja theruecollective.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen...
Saisinkohan sitten tehtyä kaikki projektit joista aina haaveilen? Monestako tunnista tässä puhutaan? Lapsille menisi varmaan suurin osa tietysti.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä... 
Ai palataan vielä tähän biisikysymykseen? Fiiliksen mukaan Anna Ternheimiä, Reinoa, Haloo Helsinkiä, Tallest man on earthiä, Olavi Uusivirtaa, Ellie Gouldingia, Asaa, Evaa ja Manua jne. jne. jne. Tai jos en jaksa miettiä, etsin 8tracksistä jonkun soittolistan hakusanoilla indie ja happy. Works every time.

Pakkaan matkalle mukaan...
Haluatteko täyden listan, vai jotain yllättäviä yksityiskohtia? Yleensä yritän pakata mahdollisimman vähän, mutta koska pakkaaminen(kin) jää yleensä viime hetkelle, tulee laukkuun tungettua välillä jotain ihan randomia. Kamera mulla on mukana aina. Sitten varmaan hyvät kengät, pieneen tilaan menevä takki ja kosmetiikkatuotteiden testeripakkauksia.

Mitä teen kotona, kun kukaan ei näe...
Laulan ja tanssin, täysillä.

Viimeisin sisustusostokseni...
Lapsille söpöt säästölippaat, kai ne ajaa sisustuselementin asiaakin.

Paras tapa tuhlata 50 euroa...
Treffit mun miehen kanssa. Ehkä voitaisiin käydä jossain keikalla.

Ohjenuorani elämässäni...
Tämä taas on sellainen kysymys, minkä vastausta luen myöhemmin ja mietin, että miksi mä noin vastasin! Mä haluaisin, että kaikilla on hyvä olla, joten mun elämänohjeet liittyy varmaan siihen tavoitteeseen. Onko riittävän suurpiirteistä?

You Might Also Like

0 kommenttia

Kiitos kommentista!

Subscribe