Muutoksia

11.39

Tämä vuosi on ollut minulle suurien muutosten vuosi. Osa muutoksista on hyviä, osa huonoja, osa odotettuja ja kaivattuja, osa pitkään pelättyjä ja etukäteen surtuja. Olen saanut jotain valtavan suurta, ja joutunut luopumaan jostain valtavan tärkeästä. Iloisten asioiden kautta surut ja murheet tulevat helpommaksi kantaa, mutta toisaalta ikävä reunustaa jokaista onnellista hetkeä."Suuri" ei taida olla riittävä sana kuvaamaan näitä mullistuksia, sillä ne ovat muuttaneet elämäni kokonaan ja laittaneet arvoni uuteen järjestykseen.


Olen päättänyt lopettaa vanhan blogini kirjoittamisen, ja antaa tälle uudelle mahdollisuuden. Kirjoittaminen on aina ollut minulle tärkeää. Tämän blogin on tarkoitus selkeyttää minun tulevaisuuden suunnitelmiani, ja sitä, mitä haluan tai en halua tehdä. Kirjoitan siis niistä asioista, jotka minua kiinnostavat ja joista haluan kirjoittaa. Mitä ne ovat, se jää nähtäväksi. 

Kirjoittaminen on minulle useimmiten helppoa, mutta nyt sanoja ei tunnu löytyvän. Tai oikeastaan sanoja on vähän liikaakin, mutta ne eivät tunnu muodostuvan järkeviksi lauseiksi... Ja kaikki kuulostaa niin kornilta! No, ehkä seuraava päivitys sujuu paremmin. Nyt täytyy lopettaa, sillä elämäni ilon aihe, kolmen kuukauden ikäinen pieni mies heräilee aamupäivän päiväuniltaan.

Palaillaan!


You Might Also Like

0 kommenttia

Kiitos kommentista!

Subscribe