Yeswoman

23.33

Todellinen toimintatorstai! Suurin osa varmaan on nähnyt Yesman-elokuvan, tai ainakin kuullut siitä. Ideana on siis se, että päähenkilön on sanottava kaikkeen kyllä. Kuulostaa hauskalta ajatukselta, siis ihan todellisessa elämässä. 

Lähiaikoina minulle on tullut vastaan kaikenlaisia haasteita ja mahdollisuuksia, joihin olen päättänyt vastata kyllä. Aika jännittävää. Olen päättänyt ottaa uudenlaisen elämänasenteen. Kaikkeen en tietenkään voi, enkä edes halua vastata kyllä, mutta uusiin haasteisiin olen valmis tarttumaan. No okei, olen aina ollut, mutta nyt ehkä vielä enemmän! "Älä luovuta", on uusi elämänohjeeni.

Yesman-hengessä harrastin tänään valokuvauslenkkeilyä, vaikka saatoinkin saada muutaman oudon katseen lenkkipolulla. Ylpeänä voin sanoa, että yllättävän hyvin sujui ensimmäinen lenkki raskauden ja synnytyksen jälkeen. Tässä vähän makupaloja!













You Might Also Like

0 kommenttia

Kiitos kommentista!

Subscribe