Felixin herkkuvinkki

21.52


Nyt löytyi herkku, joka maistuu meidän perheessä jokaiselle, mutta on kumminkin terveellinen! Minäkin söin lautasen tyhjäksi. Isi kyllä antoi mulle aika vähän lientä. Eikö noi ymmärrä, että mä olen meidän perheessä se, joka eniten tykkää liemistä. Mähän kaadan vesimukinkin aina lautaselle!

Olen oppinut muuten hirveästi uusia sanoja. Äiti koitti väittää noita isoja marjoja rypäleiksi, mutta ei mene läpi. Vesikin on vettä. Äiti tekee asioista monimutkaisia. Välillä hän sanoo vettä mehuksi, välillä limsaksi. Päättäisi jo!

Äiti käski sanoa, että hedelmäsalaatti on sopiva herkku vaikka Hyviä ja huonoja uutisia katsoessa. Tänään 22.00 alkaa kuulema uusi kausi. En kyllä ymmärrä mikä siinä ohjelmassa on niin ihmeellistä, eihän siinä ole edes musiikkia. No, sama se, mähän olen silloin jo nukkumassa muutenkin.

Kauniita unia,
Felix

You Might Also Like

1 kommenttia

Kiitos kommentista!

Subscribe